advertentienummer 1351486 – Gezelschap gezocht

Hey,
Bedankt voor je reactie ik ben wel wat laat met reageren maar dat komt omdat ik het erg druk had de afgelopen tijd. Ik probeer je daarom nu nog even te bereiken via dit mailtje. Aangezien ik enorm veel reacties had gekregen op mijn oproep heb ik besloten om mezelf hier in te schrijven.

Buiten het feit om dat je met mij in contact kan komen zijn er nog veel meer mensen die op zoek zijn naar een serieuze relatie want we willen toch allemaal gewoon gelukkig zijn?

Ik kan wel een heel verhaal op gaan hangen maar als je echt serieus bent en je wil contact dan weet je hoe je mij kunt bereiken. Er is momenteel ook een actie dat iedereen gratis kan starten dus het kost niets maar is wel zo discreet op deze manier.
Liefs,
M.

advertentienummer 1351486 – Gezelschap gezocht

Leave a Reply

